Колеги някой може ли да ми каже как се сменя ключалката на 156-ца, че някой се е опитал да я разбива, но за щастие, не е успял, само патрона е разбит и с ключа не може да се отключва/ заключва, не влиза изобщо в патрона. Май имаше такава тема но нищо не намерих за 156-ца а само за 145. Ако някой знае да каже. Благодаря ви предварително. Поздрави.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя ключалката на шоф. врата на 156-ца
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lyuboo Покажи съобщениеКолеги някой може ли да ми каже как се сменя ключалката на 156-ца, че някой се е опитал да я разбива, но за щастие, не е успял, само патрона е разбит и с ключа не може да се отключва/ заключва, не влиза изобщо в патрона. Май имаше такава тема но нищо не намерих за 156-ца а само за 145. Ако някой знае да каже. Благодаря ви предварително. Поздрави.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
-
Кофти работа си е, аз голям зор видях докато изкарам моята дръжка(понеже при мен някой абдал бепе пробвал директно с отверка под бравата да разбие и беше накривил ламарината на вратата), абе ужас...
Мен ако питаш, изобщо не я вади, слагай един модул за централно или аларма, и само от дистанционното си отключвай/заключвай, но откачи металната пръчка която отключва бравата.Така при следващи интервенции дори и да разбият ключалката пак няма да могат да я отворят, щото дефакто бравата е заключена.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Приключение си е, трябва да свалиш корите, има едно винтче дето се отвива от външната страна, но другото е отвътре - няма как да ти кажа, отваряш и виждаш сам - ако имаш дебели ръце изобщо не се хващай...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ами аз не съм пробвал да сменям ключалката(щото моята е здрава), но по принцип за да стигнеш до там, се почва от кората на вратата.
За да махнеш кората : махаш капачето под ръчката за отваряне(има видия, сваля се пласмасата около ръчката за отваряне, ОТКЪМ ДРЪЖКАТА се придърпва,щото под пищялката има пласмасов чоп), на дъното на дръжката за затваряне има една гумичка(под нея има 2 шестограмови болта), махаш тонколоната(първо капачката се надига с права отверка в ДОЛНАТА или ГОРНАТА ЧАСТ ПОСРЕДАТА-не си спомням точно,но като огледаш ще видиш , внимателно щото е на щипки, после отвиваш 4-те болта на говорителя, след като го махнеш ще видиш още 2видий които държат кората), отвива се чопа за заключване. След всички тези интервенций кората остава свободна, т.е. само на щипките, с права отверка се отделя кората от вратата(почва се от ДОЛНИЯ КРАЙ на вратата), след като се освободят щипките, КОРАТА СЕ НАДИГА НАГОРЕ и така се освобождава от вратата(понеже горния край на кората влиза в канала за отвеждане на капките от стъклото на вратата).Да приемем че всичко е минало нормално, кората е свалена, вижда се един бял найлон с който е облепена вратата, желателно е да не се къса а да се разлепи внимателно и после пак да се залепи. После всичко се вижда и сам преценяш какво и как да извадиш.Желателно да извадиш целия заключващ механизъм(за почистване и смазване) - вътрешната дръжка, бравата и чак тогава външната дръжка.Незнам дали се сменя цялата дръжка или само ключалката. Успех и да не забравиш да си вземеш една биричка докато трае ремонта.Last edited by mirchozo; d.m.y г., 20:11.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Ами добра идея, тъкмо ще направим една тема за техн раздел.Само за капачката на тонколоната не съм сигурен от коя страна се отваряше, знам че беше в средата, но отгоре или отдолу беше, просто не помня.
Ето тук има писано пак по тази тема:
http://alfa156.net/tech/fhandle.htmlLast edited by mirchozo; d.m.y г., 21:02.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеАми добра идея, тъкмо ще направим една тема за техн раздел.Само за капачката на тонколоната не съм сигурен от коя страна се отваряше, знам че беше в средата, но отгоре или отдолу беше, просто не помня.
Comment
-
Ооо не може така, маха се тонколоната и под нея има още 2 винта, без да освободиш тях няма вадене.Пропуснал съм да отбележа че след като махнеш дръжката има още 2 гайки да се отвият, но те се виждат и не е проблем магането им.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment